Spustili jsme náš e-shop, ale stále pracujeme na jeho konečné podobě.

MAXXIS DISSECTOR kevlar 29x2.4 WT EXO T.R.

Kód: 56614_0
1 349 Kč
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…
Plášť navržený ve spolupráci s australským sjezdovým závodníkem Troyem Brosnanem. Design Dissectoru minimalizuje valivý odpor a poskytuje dostatek kontroly v zatáčkách.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Plášť navržený ve spolupráci s australským sjezdovým závodníkem Troyem Brosnanem. Design Dissectoru minimalizuje valivý odpor a poskytuje dostatek kontroly v zatáčkách. Tento univerzální plášť je použitelný jak na zadní, tak i přední kolo v závislosti na povrchu tratě.

 

Směsi plášťů – jedna, dvě nebo super?

Pro plášť jako takový je samozřejmě důležitá jeho nosná konstrukce (kord), ale také použité patky (drát/skládací, tedy kevlar), jízdní vlastnosti ale ze všeho nejvíce ovlivňuje směs vnějšího dezénu. Značka Maxxis přitom nabízí hned čtyři různé varianty.

Vše začíná nejprostším materiálem označeným „Single,“ což znamená jednu směs pro celý dezén optimalizovanou pro vysoký výkon a dlouhou životnost. O krok dál jdou zdvojené směsi „dual,“ kde se používá guma dvojí tvrdosti. Konkrétně střed pláště zaručující nízký valivý odpor a boky optimalizované pro maximální přilnavost v zatáčkách. Třetí variantu představuje extra měkká směs „Super Tacky,“ zaručující špičkovou trakci a pomalé odskakování, tedy lepší kopírování terénu.

Směsi plášťů – 3C

Výkladní skříní technologií značky Maxxis a jsou pláště kombinující tři tvrdosti gumy na jednom dezénu spadající do skupiny 3C. Základem je vždy jedna tvrdší a odolnější „nosná směs“ a dvě měkčí, zaručující maximální přilnavost a stabilitu pláště. Maxxis nabízí hned tři varianty této technologie nazvané Maxx SpeedMaxx Terra a Max Grip.

3C směsi Maxxis

Varianta Maxx Speed cílí především na nízký valivý odpor, při optimálních záběrových vlastnostech a je proto použita převážně u XC, ale i některých trailových a all-mountain plášťů. Nejvšestrannější variantu představuje směs Maxx Terra, která je měkčí a přilnavější než Maxx Speed, má ale nižší valivý odpor a delší životnost než třetí verze Maxx Grip. U poslední varianty je tedy jasné, že se tato soustředí hlavně na přilnavost, proto se nejlépe hodí do extrémních podmínek.

Maxxis Tubeless Ready

TR (Tubeles Ready) – bezduše jsou zákon!

Dnešní doba maximálně přeje bezdušovým systémům využívajícím těsnící mléka. Tomuto trendu plně odpovídají pláště Maxxis z řady TR. Ty jsou na jedné straně podstatně lehčí než dříve užívané varianty LUST (Light UST), přitom jejich konstrukce a tvar patek dokonale splňují potřeby bezdušových setů. Pláště bez duše lze vozit s nižším tlakem, díky čemuž vzroste styčná plocha, schopnost vzorku kopírovat terén a zároveň odpadá riziko proražení, tedy poškození duše. V neposlední řadě dochází k úspoře hmotnosti a díky absenci samostatné duše se sníží i tření uvnitř kola.

Maxxis EXO Protection

EXO Protection

Ve světě trailových a all-mountain radovánek se jezdci často pohybují v kamení a mezi jinými ostrými překážkami, proto je třeba pamatovat na patřičnou ochranu boku pláště. Řešení EXO Protection využívá přídavnou vrstvu extra odolného matriálu, který chrání plášť po celém jeho obvodu, zejména proti prodření či proříznutí. Tento materiál je navíc vysoce flexibilní, proto nedochází k ovlivnění jízdních vlastností, pouze se lehce navýší hmotnost.

Rozměr: 29×2.4 Barva: Černá Směs: dual Technologie: EXO, T.R. Patka: skládací ETRTO: 61-622 TPI: 60 Váha: 912g

Doplňkové parametry

Kategorie: Pláště a galusky
Záruka: 24 měsíců
Barva: černá
Bezdušové: Ano
ETRTO: 60-622
Provedení: Plášť - kevlarová patka
Průměr pláště (palce): 29
Reflexní pruh: Ne
Šířka (rozsah): 55 - 76mm (2,11 - 3,00)
Šířka pláště (mm): 61
Technologie: EXO Protection (EXO), Tubeless Ready (T.R.), Wide Trail (WT)
Vnitřní průměr (mm): 622
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: